sobota, 10 października 2009

Jak ja kocham?



Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak wiele znaczy sam ich widok.

Niektórzy ludzie nie wiedzą, ile radości sprawia ich przyjazny uśmiech.

Niektórzy ludzie nie wiedzą, jakim dobrem jest ich bliskość.

Niektórzy ludzie nie wiedzą, o ile bylibyśmy biedniejsi bez nich.

Niektórzy ludzie nie wiedzą, że są darem niebios.

Mogliby wiedzieć, gdybyśmy im to powiedzieli.

Bruno Ferrero


Od rana padał deszcz...

Byłam dzisiaj z dziećmi w kinie na filmie „ Klopsiki i inne zjawiska pogodowe” :-) Poszłam tam dla dzieci, chciałam im zrobić przyjemność. Film animowany, bardzo dziecięcy, opowiadający o tym jak bardzo ważne jest bycie sobą. Zawsze powinniśmy akceptować siebie takimi jacy jesteśmy. Jakże często udajemy, gramy, udajemy kogoś innego bo... się wstydzimy, boimy odrzucenia, nie doceniamy się.

Film opowiada również o potrzebie AKCEPTACJI a szczegolnie ze strony bliskich. Czy ja akceptuję ludzi takimi jacy są...

Czy dostatecznie często powtarzam moim dzieciom i bliskim jacy są wspaniali ,  ważni. 

Gotuję ich ulubione potrawy :-)


Makaron ze szpinakiem

( dla 3 osób)


1/2 paczki szpinaku mrożonego 

ok 100 g sera lazur

cebula 

ząbek czosnku

2 łyżki oleju 

sól pieprz


250 g ugotowanego makaronu


starty żółty ser do posypania


Do garnka olej i drobno pokrojona cebula lekko podsmażyć, dodać szpinak zamrożony lub lekko rozmrożony( szpinak jest mrożony w takich kulkach wtedy łatwiej dać pół paczki 

Szpinak musi się rozgrzać i wtedy dodajemy rozgnieciony czosnek, ser, sól, pieprz do smaku.

Gęstym sosem polać makaron i posypać startym żółtym serem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz