piątek, 29 stycznia 2010

Co jest w życiu najważniejsze?

- Prosiaczek wspiął się na paluszkach i szepnął: 

- Puchatku! 

- Co, Prosiaczku? 

- Nic- rzekł Prosiaczek, biorąc Puchatka za łapkę -chciałem się tylko upewnić, czy jesteś.


Co jest w życiu najważniejsze ? 

Najważniejsze jest żeby „ życiu” nie napisać „ rz”

Jak byłam dzieckiem moja Mama, powtarzała :

myj zęby

dziel się z innymi i bądź dla nich dobra

nie rozmawiaj z nieznajomymi

zawsze odkładaj rzeczy tam skąd je zabrałeś ;-)

myj ręce przed jedzeniem

ubieraj się ciepło

pomagaj słabszym 

szanuj starszych

nigdy nie zabieraj rzeczy, które do Ciebie nie należą

rób wszystko dokładnie, źle zrobione to tak jak nie zrobione wcale

ciesz się życiem, rozglądaj się dookoła, dbaj o siebie ...itd

Jak wspaniały byłby świat, gdybyśmy przestrzegali przestróg Mam naszych.

A jednak czasem gdzieś nam to umyka, zostaje w tyle.

Czasami myślę, że sami dla siebie zapominamy być tak po prostu dobrzy...tak jak wówczas, kiedy było to takie naturalne. 

A co jest w życiu najważniejsze?

Mieć bratnią duszę, mieć Kogoś, kto zrozumie w każdej sytuacji. Kto zawsze wysłucha, kto po prostu jest...


Baton crunch z miodem

( myślę, że Kubusiowi by smakował )


100 g masła

½ szklanki cukru (najlepiej trzcinowego)

2 łyżki miodu

Delikatnie podgrzać w garnku i wymieszać tak żeby wszystkie składniki połączyły się. Następnie dodać:

2 szklanki płatków owsianych górskich

Dokładnie wymieszać i przełożyć do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia

Posypać płatkami migdałowymi ( ok.50g )


Piekarnik nagrzać do temperatury 190 st C. Piec 15 minut.

Po upieczeniu pokroić w kwadraty.

Jak wystygną, są bardzo chrupiące


1 komentarz:

  1. oprócz cytatow i Twoich tekstów podobają mi się również twe przepisy, to takie moje smaki. Np.te ciasteczka-swietne!

    OdpowiedzUsuń