czwartek, 1 kwietnia 2010

Nie masz pomysłu na...

Raz wybrawszy, codziennie wybierać muszę.

św. Augustyn 



Każdy dzień jest NOWY

Każdy dzień pełen myśli i przemyśleń

Tych potrzebnych i tych mniej....

Każdego dnia coś się dzieje

Każdego dnia jestem starsza

Pełno chwil i emocji tych i tamtych...

Z każdym dniem staję się mądrzejsza, głupsza?

Z każdym dniem podejmuję decyzje

Nie ma poprawek, powtórek


Każdy dzień pełen uczuć, łez i śmiechu...

Każdego dnia jestem bliżej niż dalej...

W każdym dniu wiesz co ...




Tak sobie myślę: co na obiad?


Kurczak w cieście naleśnikowym


500 g filetów z piersi kurczaka

czosnek, sól, pieprz

Filety z kurczaka dokładnie opłukać usunąć błonki i każdą pierś podzielić na 3 – 4 części. Roztłuc delikatnie i przyprawić. Ja proponuję czosnek i sól, dobrze smakuje również tymianek i zioła prowansalskie. Pozostawić na ok. ½ h.


Ciasto naleśnikowe

jajo

¼ szklanki wody

¼ szklanki mleka

2 łyżki oleju

łyżeczka soli

ok. ½ szklanki mąki

Wszystkie składniki dokładnie połączyć. Ciasto powinno mieć  lekką konsystencję.

Kurczaka  zanurzać w cieście i układać na  rozgrzanej patelni ( piekłam na patelni teflonowej, więc nie używałam już oleju).

Piec należy kilka minut z każdej strony, na średniej temperaturze palnika.

Mięso w naleśnikowej otoczce jest bardzo aromatyczne i soczyste, zachowuje cały swój smak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz