niedziela, 27 grudnia 2009

Italiana

Pytania są niebezpieczne,nie ruszaj ich, będą spały.

Zapytasz - zbudzisz, i znacznie więcej niż myślisz pytań powstanie.

J. Carroll


Po co mnie wrzucono w istnienie? 

Uciec od rzeczywistości. Odetchnąć pełnym nieskrępowanym oddechem.

Daleko od jakiegokolwiek muszę, powinnam, trzeba.

Wyłączam się, mój system się przegrzał. 

Dlaczego raz podejmując decyzje trzeba to robić całe życie?

Dlaczego niektórym przychodzi to tak łatwo? Może nie boją się innych zranić, może nie boją się konsekwencji, może...

Mam w sobie taką, czasami kłopotliwą wrażliwość na piękno,obrazy i słowa, na dotyk, na krzywdę innych. Płaczę ze szczęścia i cierpię. Nie mam grubej skóry – być może. Ale taka jestem, nie chcę być inna

Uciec. Ale dokąd? Ja wiem dokąd ...

Co dzisiaj upiekłam ? Nic, wybrałam się na kawę do Italiany ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz